English

یعقوبعلی نظری:

وظیفه ما فراهم آوردن زیرساخت‌ها در جهت حرکت اقتصادی استان است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر برای فراهم شدن زیرساخت‌ها ما منتظر همراهی دستگاه‌های دولتی باشیم کاری از پیش نخواهیم برد.

وظیفه ما فراهم آوردن زیرساخت‌ها در جهت حرکت اقتصادی استان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: بنیاد مستضعفان با ساخت این طرح عظیم و تولید کنسانتره سنگ آهن، گام بلندی در راه پایین آوردن سرانه بیکاری در استان برداشته است.

نظری این سخنان را در حاشیه افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ آهن شرکت فولاد شرق کاوه در سنگان اظهار کرد و ادامه داد: خراسان رضوی ظرفیت‌های متعددی دارد که ما وظیفه داریم اقدامات لازم را برای شکوفایی آن‌ها فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: اینکه جریان اقتصادی خراسان رضوی مبتنی بر استعداد‌ها باشد و چرخ‌های آن هر روزه پرسرعت‌تر حرکت کند وظیفه ما است که باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام کارها تاکید کرد: اگر برای فراهم شدن زیرساخت‌ها ما منتظر همراهی دستگاه‌های دولتی باشیم کاری از پیش نخواهیم برد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به کارخانه کنسانتره سنگ آهن متذکر شد: این کارخانه باید بتواند آب و برق مورد نیازش را خودش تولید کند، البته که خودکفایی مجموعه‌های پیش رو همیشه مورد تاکید ما بوده و خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد و گفت: بنیاد مستضعفان باید پیش قدم شود تا در این منطقه مشکل آب و برق برطرف شود و ما نیز در این امر در کنار بنیاد خواهیم بود.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: مسیر حدفاصل بین تربت تا خواف آزار دهنده است و دستگاه‌های دولتی نیز شرایط رسیدگی به این موضوع را ندارند؛ بنیاد مستضعفان برای حل این مشکل منطقه نیز می‌تواند پیش قدم باشد و به آسایش مردم منطقه کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه