English

محمد پهلوان:

تعداد بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی به هزار و ۱۳۱ مورد رسید

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بیشتر بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه، افراد واکسن نزده و یا مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند.

تعداد بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی به هزار و ۱۳۱ مورد رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: بیشترین تعداد بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا به تعداد ۸۳۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۲۵۹ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که از این تعداد ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: بیشتر بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه افرادی هستند که واکسن کرونا نزده اند و یا مبتلا به بیماری‌های مزمن هستند و در بسیاری از موارد مراجعه دیرهنگام، شرایط بیماری را سخت‌تر کرده است.

وی در ادامه متذکر شد: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در یک روز گذشته در استان ۲۷۸ نفر بوده است که از این تعداد ۲۲۴ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین یادآور شد: مراجعه زودهنگام به مراکز سطح بندی شده نقش موثری در پیشگیری از بروز عوارض بیماری و نیاز به بستری دارد.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون همه مراکز بهداشتی و درمانی خراسان رضوی در سطوح مختلف آماده خدمات رسانی به بیماران هستند و از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت بروز علائم نخست، با اجتناب از مراجعه دیرهنگام، به نزدیکترین مرکز مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه