English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

شهدای سارات سومار ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ازمنطقه عملیاتی سارات سومار بازدید کردند.

شهدای سارات سومار ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه د ر استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای حماسه آفرین عملیات سارات سومار گفت: این سرزمین آبیاری شده به خون شهیدان است  و عزت، اقتدار، امنیت و آبرویی که در دنیا بدست آورده ایم حاصل همین خونهای پاک و به ناحق ریخته شده شهیدان است.

امام جمعه ایلام افزود: شهدای سارات سومار ادامه دهنده راه شهدای کربلا بودن و ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم و امیدواریم که خداوند متعال ما را در مسیر راه شهدا قرار دهد و توفیق شهادت را نصیب ما بگرداند.

جمال اسدی نیز با بیان اینکه اکنون که ۴۱ سال از رشادت و حماسه آفرینی این عزیزان میگذرد هنوز یاد و نام شهدای مظلوم عملیات سارات سومار زنده است،  گفت: این شهیدان در شب عاشورا حسین گونه به شهادت رسیدن و مایه افتخاری است برای مردم استان خصوصا شما خانواده های معظم شهدای ایوان و برای ما هم سعادتی بزرگ است که در کنار  شما خانواده ها و همرزمان این شهیدان هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید ایلام افزود: این منطقه از لحاظ جغرافیایی جزو محدوده استان کرمانشاه است و با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه مکاتبه خواهیم کرد که تابلو تمثال شهدای این عملیات در این منطقه نصب گردد.

در این برنامه که با همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ایوان انجام گرفت، تعدادی از رزمندگان و همرزمان شهیدان عملیات مذکور نیز به خاطره گویی و روایتگری پرداختند.

یاد آوری میشود عملیات سارات سومار در شب عاشورای آبان ماه سال  ۱۳۵۹ در منطقه سومار با حضور رزمندگان مردمی و سپاه شهرستان ایوان در کنار ارتش انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه