English

محمد پهلوان کاشی:

تداوم روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر خلاف پیش بینی های اولیه، ویروس اُمیکرون به ویژه در افراد واکسن نزده و یا مبتلا به بیماری های مزمن موجب بدحالی نیز می شود.

تداوم روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی همچنان تداوم دارد و در شبانه روز گذشته ۳۲۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر هزار ۱۸۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۸۵ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بر خلاف پیش بینی های اولیه، ویروس امیکرون به ویژه در افراد واکسن نزده و یا مبتلا به بیماری های مزمن موجب بدحالی نیز می شود.

وی در ادامه متذکر شد: در حال حاضر ۲۶۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۰ بیمار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان همچنین با اشاره به تعداد بیماران کرونا بستری شده اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۲۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز بیمارستانی و هزار و ۴۱ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: عموم مردم در صورت بروز هر گونه علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین درمانگاه و یا مرکز خدمات جامع سلامت منتخب مراجعه کنند و از حضور مستقیم در اورژانس بیمارستان ها خودداری نمایند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی می تواند موجب بروز عوارض ناشی از ویروس کرونا و در مواردی بدحالی بیماران شود و باید از خوددرمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه