English

نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه استان قم برگزار می‌شود

نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه استان قم از سوی انجمن سینمایی با مشارکت و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه استان قم از سوی انجمن سینمایی با مشارکت و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در جهت ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه در بین فیلم‌سازان جوان، تبادل اندیشه و تجربه، آشنایی با فنون و تکنیک‌ها و تجهیزات فنی روز سینما در قالب فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی و تجربی و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

به برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلم‌نامه، فیلم‌برداری، صدابردار، تدوین و صداگذاری، آهنگ‌سازی، گریم، طراحی لباس و صحنه، بازیگر مرد، بازیگر زن، بازیگر مکمل مرد، بازیگر مکمل زن، بهترین مستند، مستند دوم، پویانمایی، پویانمایی دوم، بهترین فیلم تجربی و بهترین فیلم اولی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن‌ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار امین کوچه ۲۱ پلاک ۵ ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه