English

سرهنگ مرشد فریدنی خبر داد:

کشف بیش از ۱۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری عامل فروش مواد محترقه غیر مجاز و کشف یک هزار و 589 انواع مواد محترقه غیر مجاز در بویین میاندشت خبر داد.

کشف بیش از 1500 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی مرشد فریدنی بیان داشت: با توجه به اینکه همه ساله در آستانه چهارشنبه آخر سال عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر کرده و با این کار باعث بروز صدماتی برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان می شوند، در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از یک واحد صنفی در بوین میاندشت یک هزار و 589 مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ علی مرشد فریدنی از والدین خواست: در این روزهای پایانی سال نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند ، دوستان آنها را بشناسند و اجازه دوستی و رفت و آمد فرزندان خود با افراد ناشناس و غریبه را ندهند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه