English

تاکید دادستان عمومی و انقلاب یزد بر اصلاح قوانین برخورد با سارقان

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در پی افزایش آمار سرقت گفت: اگرچه برخی از این افزایش آمار ناشی از فشارهای اقتصادی است اما باید قوانین نیز در این حوزه تقویت شود تا از بازداندگی لازم برخودار باشد.

تاکید دادستان عمومی و انقلاب یزد بر اصلاح قوانین برخورد با سارقان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد رضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با گلایه از ضعف قانون در حوزه برخورد با سارقین  گفت: باید با قید فوریت قوانین برخورد با سارقین اصلاح شود.

محمد رضا حدادزاده در نشست کمیته راهبردی قضائی و انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش آمار سرقت در استان گفت: اگرچه برخی از این افزایش آمار ناشی از فشارهای اقتصادی است اما باید قوانین نیز در این حوزه تقویت شود تا از بازداندگی لازم برخودار باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: صدور  مجوزهای قضایی و دستورهای لازم به ضابطین، در اسرع وقت با هدف ارائه خدمت بهتر به مردم توسط ناجا در راستای برقرار نظم و امنیت صورت می گیرد.

حدادزاده در پایان با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه بر لزوم حفظ حقوق شهروندی گفت: این به معنای انفعال در مقابل مجرمین حرفه ای نیست و دادسرا از اقدامات خوب و بازدارنده نیروی انتظامی حمایت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه