English

رئیس سازمان صمت؛

تامین، توزیع و بازرسی کالاهای اساسی به عهده جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان صمت استان همدان با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا شهروندان با اطمینان خاطر و خیال آسوده اقدام به خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کنند، از واگذاری تامین، توزیع و بازرسی کالای اساسی به جهاد کشاورزی خبر داد.

تامین، توزیع و بازرسی  کالاهای اساسی به عهده جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمد شانیان رئیس سازمان صمت استان همدان با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا شهروندان با اطمینان خاطر و خیال آسوده اقدام به خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کنند، از واگذاری تامین، توزیع و بازرسی کالای اساسی به جهاد کشاورزی خبر داد.

وی از واگذاری تامین، توزیع و بازرسی کالای اساسی به جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: تمامی مباحث تامین، توزیع و بازرسی بر کالای اساسی از جمله گوشت و برنج بر عهده جهاد کشاورزی است.

احمد شانیان اظهار کرد: تامین، توزیع و بازرسی بر سایر کالاها بر عهده مجموعه صمت بوده و در حال پیگیری هستیم تا شهروندان با اطمینان خاطر و خیال آسوده اقدام به خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی شهروندان مورد توجه مجموعه صمت بوده، تصریح کرد: به دنبال اجرای طرحی برای تخفیف‌های مناسب برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و استان همدان در اجرای این طرح پیشتاز و موفق خواهد بود.

شانیان خاطرنشان کرد: برای قیمت مصوب آجیل شب عید و سایر اقلام در حال برنامه ریزی هستیم و امیدواریم تمامی شهروندان بتوانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید اقلام نوروز از جمله پوشاک و سایر اقلام کالاهای غیر اساسی کنند.

 رئیس سازمان صمت استان همدان با اشاره به اینکه در حال پیگیری هستیم تا شهروندان با اطمینان خاطر و خیال آسوده اقدام به خرید ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کنند، از واگذاری تامین، توزیع و بازرسی کالای اساسی به جهاد کشاورزی خبر داد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه