English

آمارها گویای بهبود وضعیت معیشت مردم نسبت به دوره پهلوی است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: قبل از انقلاب، کشور در زمینه صنعت، کشاورزی و نظامی کاملا وابسته بود، اما امروز پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است.

آمارها گویای بهبود وضعیت معیشت مردم نسبت به دوره پهلوی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید محمد حسینی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که با حضور گسترده مردم در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: امروز مردم در هزار و ۵۰۰ شهر و بیش از سه هزار روستا، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند که این ثبات و پایمردی در جهان بی سابقه است.

وی گفت: تاریخ گواه است که آمریکا و جبهه استکبار برای به ثمر نرسیدن انقلاب دست به هر کاری زدند، اما اراده الهی بر پیروزی امام و مردم ایران بود به طوری که مبارزی مانند کاسترو از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون استفاده از سلاح، متعجب بود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: حضرت امام خمینی (ره) روح تازه‌ای در مردم ایران بوجود آورد و مردم به خودباوری رسیدند.

وی افزود: پیش از انقلاب، مردم در انتخاب سرنوشت خود هیچ نقشی نداشتند و پیروزی انقلاب به مردم قدرت و حق واقعی انتخاب سرنوشت داد.

حسینی افزود: امام راحل عظیم الشأن برای رفع محرومیت‌ها و سختی‌های مردم دستور تشکیل جهاد سازندگی را صادر کردند و امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه خدمت رسانی به مناطق مختلف کشور هستیم.

وی گفت: قبل از انقلاب، کشور در زمینه صنعت ، کشاورزی و نظامی کاملا وابسته بود، اما امروز پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: اکنون در بخش نظامی مجهز به قدرت موشکی و پهپادی بازدارنده هستیم به طوری که دشمن جرات تهدید ندارد و برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را موشک باران کرد.

وی گفت: هفته گذشته نیز از موشک خیبرشکن رونمایی شد که کابوسی برای اسرائیل است، و این قدرت موشکی از برکات تلاش‌های شهید طهرانی مقدم، بنیانگذار صنعت موشکی ایران است.

حسینی گفت: خواست امام راحل عظیم الشأن و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدمت رسانی مسئولان به مردم و حضور در میان آنهاست که دولت سیزدهم با انجام ۱۵ سفر استانی بدنبال حضور واقعی در میان مردم است.

وی افزود: سفر‌های رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم و در راستای مردمی بودن دولت است، به طوری که همیشه در مشکلات مانند سیل و زلزله خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: با استقرار دولت انقلابی سیزدهم و در مدت چند هفته بیش از صد میلیون واکسن کرونا تامین شد و در زمینه مقابله با این بیماری و آن موج مرگ و میر، کشور به یک وضعیت بهتر رسید.

وی افزود: در زمینه اقتصادی نیز صنایع بزرگ با همت پای کارند و با آغاز ۴۸ طرح بزرگ با ۱۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری، در حال ایجاد تحولی بزرگ و ایجاد اشتغال در کشور هستند.

حسینی گفت: با وجود تحریم‌های ضالمانه اکنون صادارت نفت کشور نیز بسیار بیشتر از سال گذشته است و پول نفت نیز به کشور بر می‌گردد.

وی افزود: در عرصه دیپلماسی نیز کشور بدنبال تعامل با همه جهان است و سیاست توازن را با واقعیت گرایی دنبال می‌کند و در این مدت کوتاه ایران به عضوت پیمان شانگهای درآمد و با تعامل با کشور‌های همسایه زمینه رونق اقتصادی و صادرات فراهم می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: دولت سیزدهم در عین حال که مذاکرات رفع تحریم را با عزت و اقتدار دنبال می‌کند، اما به دنبال بی اثر کردن تحریم‌ها نیز است.

وی گفت: اکنون زمینه برای همکاری و تلاش همه نخبگان کشور فراهم است تا با کمک آحاد مردم مشکلات رفع و کشور به پیشرفت بیشتری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه