English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

نخستین عامل پدیدآورنده انقلاب اسلامی برائت مردم ایران بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نخستین عامل پدیدآورنده انقلاب اسلامی برائت مردم ایران بود گفت: مردم در دوران سیاه طاغوت تحقیر و خوار می‌شدند، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و اروپایی‌ها برای ملت ایران ارزش قائل نبودند، ایرانی در داخل کشور خودش غریبه بود آن کسی که عزت داشت، آمریکایی بود.

نخستین عامل پدیدآورنده انقلاب اسلامی برائت مردم ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی روز جمعه در اجتماع یوم الله ٢٢ بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت اظهار داشت: ۴۳ سال پیش در دنیای کنونی و در عصر معاصر ما پدیده ای به نام انقلاب اسلامی متولد شد. پدیده ای زنده، فعال، با اراده، هوشمند، مهربان و مقتدر که آمده بود بساط کفر، ظلم، شرک و استکبار را نابود کند.

وی با بیان اینکه این پدیده محصول ٢ ویژگی ملت بزرگ ایران بود، افزود: نخستین عامل پدیدآورنده انقلاب اسلامی برائت مردم ایران بود.مردم در دوران سیاه طاغوت تحقیر و خوار می‌شدند، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و اروپایی‌ها برای ملت ایران ارزش قائل نبودند، ایرانی در داخل کشور خودش غریبه بود آن کسی که عزت داشت، آمریکایی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ملت در دوران طاغوت سرزنش می‌شد، خواری خود را حس می‌کرد، لذا قلوب ملت ایران مالامال از نفرت شد بنابراین برائت از کفر، استکبار، ظلم و ستم بیگانگان اولین عامل به وجود آورنده انقلاب بود. 

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه عشق به امام خمینی "ره" دومین عامل به وجود آورنده انقلاب بود، افزود: ملت ایران یکپارچه عاشق حضرت امام خمینی "ره" بود، امام قلوب ملت ایران را فتح کرده بود و ایرانیان تحت اراده او حرکت می کردند. عشق به ولایت و امام عشق به همه ارزش های انقلاب بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد، مسایل فرهنگی و امنیتی در آن دوران همه حاشیه بود، اظهار داشت: آن چیزی که ملت ایران را یکپارچه به میدان انقلاب و قیام آورد برائت از شرک و کفر بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: در ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خیلی هزینه دادیم، ٢٠٠ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ٢٠ هزار شهید ترور داده شد، منافقان، سلطنت طلبان و مارکسیست ها آمده بودند در برابر این انقلاب بایستند و آن را ناکام کنند.

وی ادامه داد: امروز همه مسئول و غیرمسئول بدانند، ایران مهد برائت از کفر، شرک ، نفاق و ظلم و ستم و عشق به ولایت خدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعارها و آرمان هایی داشت، افزود: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عقلانیت ، عزت، استقلال، برادری و اخوت از شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: برای آینده انقلاب از مسئولان و روسای قوای سه گانه تقاضا داریم که نقشه راه شان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سه مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه