English

حجت الاسلام حسن باقری:

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در اردبیل برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان اردبیل، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری در شهرستان اردبیل رأس ساعت ۱۰ صبح از مسیر میدان شریعتی تا میدان جهاد برگزار می‌شود که ورود برای راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان بسیج خواهد بود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ، سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان اردبیل حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواهد بود که تجمع مردمی نیز در محل میدان مصلی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام باقری گفت: زمان و مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانها نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان اعلام می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کلیه شهرستان‌ها، بخش‌ها و برخی دهستان‌های استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردییل باری دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

به گفته باقری اعلام مخالفت و انزجار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی نشان دهنده این است که ملت ما به رغم گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دست از آرمان‌های خود که همان مخالفت با زورگویان و رژیم‌های غاصب است، دست برنداشته‌اند.

وی با دعوت از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط حساس منطقه‌ای و بین المللی، برای نمایش اقتدار کشورمان از اهمیت ویژه برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان خواست پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در راهپیمایی خودرویی و موتوری به همراه داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه