English

با پیگیری های استاندار:

سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد

در یک ماه اخیر با پیگیری ها و رایزنی های استاندر مازندران، سومین بالگرد امداد و نجات مازندران در غرب استان مستقر می گردد.

سومین بالگرد امداد و نجات، وارد مازندران شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در خصوص ورود سومین بالگرد، اظهار داشت: سومین بالگرد با کارآیی ویژه، وارد مازندران شده و در غرب استان مستقر می شود.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خدمات هوایی در استان مازندران در دستور کار ما قرار داشت و به صورت ویژه پیگیری شد، ادامه داد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده، طبق قولی که به مردم شریف مازندران داده بودیم، سومین بالگرد در غرب استان مستقر می شود.

استاندار مازندران افزود: پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان عباس آباد در حال احداث است که در حال حاضر با توجه به اینکه پایگاه امداد و نجات هوایی عباس آباد از لحاظ فنی هنوز آماده نیست، این بالگرد به صورت موقت در فرودگاه نوشهر مستقر می شود.

وی با بیان اینکه این بالگرد با کارآیی ویژه، آماده خدمات رسانی به مردم شریف مازندران است، عنوان داشت: این بالگرد با ظرفیت 15 نفره می تواند به عنوان یک وسیله مسافری برای جابجایی مسافر از هر فرودگاه به فرودگاه دیگر قابل استفاده قرار بگیرد.

حسینی پور بیان داشت: این بالگرد با قابلیت نصب برانکارد و تجهیزات مورد نیاز، جهت امداد و نجات و جابجایی مصدوم خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه با استقرار بالگرد اورژانس هوایی در ارائه خدماتی همچون  اطفای حریق هوایی، حفظ جنگل ها، منابع طبیعی و محیط زیست نقش بسزایی می تواند داشته باشد، تصریح کرد: بالگرد اورژانس هوایی در حوزه توریست و بوم گردی می تواند مؤثر باشد و همچین ظرفیت بالقوه ای را در حوزه امنیتی و پدافندی برای استان ایجاد کند.

این مسئول گفت: همچنین با توجه به تجربیات قبلی و نوع قابلیت‌های این بالگرد، امکان استفاده برای اسکای دایوینگ یا ورزش هوایی سقوط آزاد و چتر بازی را می تواند داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه