English

احسان ارکانی:

طرح شفافیت آرا باید در همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: طرح شفافیت آرا طرح مناسب و مطلوبی است و برای اطلاع مردم و جامعه از تصمیمات نمایندگان، وزرا و همه مسئولینی که تصمیمات و مصوباتشان با سرنوشت مردم سرو کار دارد.

طرح شفافیت آرا باید در همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: درخواست کردم تا تصویب نهایی طرح شفافیت آرا ، تمام آرا و رای‌هایم به صورت داوطلبانه منتشر شود.

ارکانی با اشاره به اعلام آمادگی برای اعلام تمامی آرا و نظرات خود در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح شفافیت آرا طرح مناسب و مطلوبی است و برای اطلاع مردم و جامعه از تصمیمات نمایندگان، وزرا و همه مسئولینی که تصمیمات و مصوباتشان با سرنوشت مردم سرو کار دارد.

نماینده مردم نیشابور همچنین تصریح کرد: البته مجلس در این مورد در بین دستگاه‌ها پیشرو است. زیرا بر اساس قانون اساسی همه مذاکرات صحن علنی مجلس به طور مستقیم پخش و به اطلاع مردم می‌رسد.

وی در ادامه اظهار کرد: طرح شفافیت آرا باید در همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند و در جلسات هیات وزیران خیلی از موضوعات مربوط به سرنوشت مردم مانند بورس، یارانه، بنزین و... تصمیم‌گیری و رای‌گیری می‌شود و از این رو باید جلسات در دستگاه‌های مختلف شفاف و علنی باشند.

ارکانی در خاتمه تاکید کرد: طرح شفافیت با این نگاه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و تعدادی از نمایندگان که تعدادشان تا امروز به بیش از ۹۰ نفر رسیده و از جمله بنده که همان روز اول طرح را امضا کردم، از هیات رئیسه مجلس و رئیس مجلس درخواست کردیم که تا موقع تصویب نهایی این قانون تمام آرا و رای‌ها ی ما به صورت داوطلبانه منتشر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه