English

رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ :

پوشش ۹۹.۹ درصدی گاز رسانی به روستاهای شهرستان کیودرآهنگ

رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ گفت: درحال حاضر تمامی روستاهای شهرستان کبودراهنگ از نعمت گاز بهره مند هستند به نحوی که این شهرستان با پوشش ۹۹.۹ درصدی گاز رسانی به روستاها رتبه نخست را در استان دارد.

پوشش ۹۹.۹ درصدی گاز رسانی به روستاهای شهرستان کیودرآهنگ

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدمحمد حسین نبوی رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ روز چهارشنبه با اشاره به اینکه درحال حاضر تمامی روستاهای شهرستان کبودراهنگ از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: این مهم به نحوی است که این شهرستان با پوشش ۹۹.۹ درصدی گاز رسانی به روستاها رتبه نخست را در استان دارد.

وی افزود: طرح گاز رسانی به ۲ روستای «ساری بُلاغ» و «دولت آباد» از توابع شهرستان کبودرآهنگ با اجرای سه هزار و ۸۵۰ متر لوله گذاری و ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ گفت: همزمان با ایام دهه فجر بهره برداری از هشت طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی و کشاورزی با سه میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آغاز شد.

به گفته نبوی، شمار مشترکان خانگی شرکت گاز در شهرستان کبودرآهنگ ۴۱ هزار و ۲۵۰ مورد و مشترکان بخش صنعتی و واحدهای تولیدی نیز ۱۸۵ واحد است که از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ انشعاب جدید در این شهرستان نصب شده است.

وی گفت: روزانه گاز در شهرستان کبودراهنگ یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف می شود که بخش زیادی از مربوط به نیروگاه شهید مفتح است.

همزمان با دهه فجر  ۷۸ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ بهره برداری و عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ روز چهارشنبه با اشاره به اینکه درحال حاضر تمامی روستاهای شهرستان کبودراهنگ از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: این مهم به نحوی است که این شهرستان با پوشش ۹۹.۹ درصدی گاز رسانی به روستاها رتبه نخست را در استان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه