English

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

راه اندازی ۵۸ مرکز نیکوکاری در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 58 مرکز نیکوکاری در استان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

راه اندازی 58 مرکز نیکوکاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی با اشاره به افتتاح 25 مرکز نیکوکاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: طی سال جاری تا کنون، 58 مرکز نیکوکاری وارد چرخه خدمت‌رسانی به نیازمندان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، خاطرنشان کرد: این مراکز نیکوکاری طی ده ماه سال جاری، 49 میلیارد و 80 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی و خدمات مستقیم به نیازمندان کمک کرده اند.

 وی، با بیان اینکه 74 درصد مراکز نیکوکاری به صورت عمومی و محله‌محور و 26 درصد به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: 70 درصد مراکز نیکوکاری در سطح شهرها و 30 درصد در مناطق روستایی فعالیت می‌کنند.

 اهرابی، با اشاره به اهداف تشکیل مراکز نیکوکاری، گفت: واسپاری امور عام المنفعه به مردم، توسعه فرهنگ انفاق و احسان در سطح جامعه، ارتقاء مسئولیت اجتماعی در جامعه و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، در ادامه به اهم فعالیت های مراکز نیکوکاری اشاره و عنوان کرد: ارائه خدمات در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی و آموزش، درمانی و بهداشت، اشتغال و کارآفرینی، معیشتی و لوازم ضروری، جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، احداث و تعمیرات مسکن از جمله خدمات مراکز نیکوکاری به ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

وی، مراکز نیکوکاری را بازوی قدرتمند و قوی کمیته امداد دانست و تصریح کرد: اعضای هیئت عامل با درک صحیح محیط و شناخت دقیق نیازمند و نحوه ارائه خدمت، بهترین وسیله برای کمک رسانی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی