English

آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در رودان و میناب

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان های‌ رودان و میناب خبر داد.

آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در رودان و میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ظهر امروز سه شنبه در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی احداث منازل مسکونی آسیب از سیل در شهرستان رودان، اظهار کرد: پس از ارزیابی سریع از خسارت های سیل اول در شرق هرمزگان، مصوبه اجرایی برای بازسازی این مناطق توسط دولت ابلاغ شد و ارزیابی خسارت سیل دوم نیز انجام و به هیئت دولت منعکس شده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار بازسازی را با استفاده از اعتبارات مصوبه اول هیئت دولت آغاز کرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان‌اینکه استان اصفهان به عنوان ستاد معین بازسازی منازل تخریبی در شهرستان رودان تعیین شده است، گفت: با ورود ماشین آلات، عملیات آوار برداری و پی کنی برخی از واحدها از امروز در شهرستان رودان آغاز و بلافاصله پس از تخریب و آوار برداری، احداث واحدها نیز شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر، خسارت هایی به واحدهای مسکونی و لوازم منزل مردم در برخی مناطق میناب و رودان وارد شد که تمام مجموعه های مرتبط بخش دولتی خود را مکلف می دانند تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم عزیز حادثه دیده باشند.

نجار ضمن قدردانی از اقدام های انجام شده توسط استاندار و ستاد مدیریت بحران هرمزگان به منظور پیش بینی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات بیشتر در مناطق سیل زده، گفت: ساخت و سازهای جدید بر مبنای طرح هادی عملیاتی می شود و در صورت ضرورت، امکان سنجی لازم برای آزادسازی حریم  راه و  یا جانمایی محل جدید برای احداث واحدها انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه