English

رنگ‌بندی جدید شهرهای آذربایجان شرقی اعلام شد / کدام شهرها قرمز شدند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بر اساس آخرین آمار رنگ بندی شهرهای استان ۹ شهر آذرشهر، اهر، شبستر، ملکان، هشترود، سراب، هریس، مراغه و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

رنگ‌بندی جدید شهرهای آذربایجان شرقی اعلام شد / کدام شهرها قرمز شدند؟

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بهمن نقی پور اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار رنگ بندی شهرهای استان ۹ شهر آذرشهر، اهر، شبستر، ملکان، هشترود، سراب، هریس، مراغه و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هشت شهر استان در وضعیت نارنجی است، ادامه داد: شهرستان های هوراند، چاراویماق، عجب شیرو خداآفرین در وضعیت زرد بوده و هیچ شهرستان آبی در استان نداریم.

نقی پور با بیان اینکه تعداد بستری های کرونایی در سطح استان ۶۷۱ نفر است که از این تعداد ۱۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۹۷ نفر بستری جدید، ۱۴۷ نفر در بخش ویژه بستری شدند و سه نفر نیز فوت کردند.

وی در خصوص میزان واکسیناسیون در سطح استان، اظهار داشت: ۹۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان واکسن نوبت اول، ۸۴ درصد نوبت دوم و ۳۵ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به قدرت انتشار سویه اُمیکرون و درگیری بیشتر کودکان، نسبت به واکسیناسیون کودکان ۹ تا ۱۲ سال تاکید کرد و گفت: در سویه دلتا کمتر از ۲ درصد افراد مبتلا کودکان بودند ولی اکنون ۱۰ تا ۲۰ درصد مبتلایان را کودکان تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه