English

عطالله معروفخانی خبر داد؛

افزوده شدن یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به سبد فولادی هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در واحد احیا مستقیم مگا مدول یک میلیون و 700 هزار تن آهن اسفنجی به سبد فولادی هرمزگان افزوده شد.

افزوده شدن یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به سبد فولادی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان در راستای ایفای نقش حداکثری در توسعه هرمزگان و تبدیل شدن این استان به قطب اصلی فولاد کشور به عنوان یکی از شرکای بزرگ طرح تولید 10 میلیون تن فولاد در شرکت ستاره سیمین هرمز مشارکت و سرمایه گذاری کرده است.
معروفخانی بیان داشت: فولاد هرمزگان با خرید 30 درصد دیگر از سهام شرکت 10 میلیون تنی ستاره سیمین در مهر ماه سال جاری، با بیش از 51 درصد، سهام دار اصلی این شرکت تازه تاسیس شده است که با راه اندازی آن استان هرمزگان به یکی از قطب های اصلی و محوری تولید فولاد در کشور تبدیل خواهد شد و اشتغال زایی چند هزار نفری را به همراه دارد.
وی عنوان کرد: فاز اول این طرح با ساخت مگا مدول احیا مستقیم با تولید 1 میلیون و 700 هزار تن آهن اسفنجی در سال، همزمان با پروژه های توسعه ای فولاد هرمزگان، کلنگ زنی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان ابراز داشت: پروژه های نصب لنسهای ساید وال کوره های قوس الکتریکی با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومانی  و افزایش 120 هزار تنی تولید تا پایان سال جاری در فولاد هرمزگان به بهره برداری خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه