English

جمال اسدی:

تشکل های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی میان بنیاد و جامعه معزز ایثارگری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر بخصوص نخبگان پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جامعه معزز ایثارگری هستند.

تشکل های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی میان بنیاد و جامعه معزز ایثارگری هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام  ضمن تشریح فعالیت های تشکل های شاهد و ایثارگر ، گفت: امروز تشکل‌های شاهد و ایثارگرخصوصا" نخبگان و سرآمدان، پل ارتباطی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه معزز ایثارگری هستند و مدیریت جدید بنیاد، توجه ویژه ای به ظرفیت و توانایی های نخبگان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: هر ملتی که بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را بسازد و آن را زنده نگهدارد و شهدا و ایثارگران ما تاریخ ساز  هستند.

رئیس شورای هماهنگی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان ایلام با اشاره به لزوم بهره گیری از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر توانمند و دارای مدارج علمی بالا در مدیریت دستگاه های اجرائی، گفت: تشکیل جلسات لازم در جهت حمایت و معرفی نخبگان توانمند، متعهد و دلسوز شاهد و ایثارگر در خصوص استفاده از آنها در سطوح مختلف مدیریتی یکی از اقدامات بنیاد؛ در راستای بهره مندی از ظرفیت نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در استان میباشد.

اسدی با تاکید بر ایجاد کارگروهای تخصصی مشترک و اتاق فکر راهبردی نخبگان شاهد و ایثارگر، افزود: باید با برنامه ریزی منسجم زمینه توانمندسازی، هدایت و ارتقاء جایگاه علمی، منزلتی و مدیریتی نخبگان و سرآمدان شاهد وایثارگر فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه