English

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان در سامانه «بازرگام» آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان از فردا در سامانه «بازرگام» استان عرضه می‌شود.

سیب زمینی با قیمت ۹۸۰۰ تومان در سامانه «بازرگام» آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر فتحی ، اظهار داشت: انواع میوه و صیفی‌جات شامل سیب، موز، پرتقال، هویج و پیاز نیز در سامانه بازرگام استان با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه‌ی لبنیات و انواع مختلف برنج نیز در دستورکار قرار دارد، افزود: در ابتدا فقط عرضه مواد غذایی اساسی به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌های بازاری در این سامانه انجام می‌شد اما روز به روز بر تنوع کالایی این سامانه افزوده شده و هم استانی‌های عزیز می‌توانند کالاهای درخواستی خود را با قیمتی مناسب از این طریق دریافت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص برخی موارد مطرح شده در خصوص پایین بودن وزن کالاهای خریداری شده نسبت به وجه پرداخت شده در این سامانه نیز گفت: کالاهایی که خریداری می‌شوند، در درب منزل وزن کشی شده و هرگونه کاهش وزن نسبت به وجه پرداختی محاسبه می‌شود. این مابه التفاوت توسط کارشناسان به حساب خریدار در سامانه بازرگام بازگردانده می‌شود و اگر فرد بخواهد وجه خود را به حساب شخصی بانکی انتقال دهد نیز می‌تواند به راحتی با شماره‌های پشتیبانی سامانه تماس بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه