English

تجمع اعتراضی اهالی گچین بالا مقابل استانداری هرمزگان

جمعی از اهالی روستای گچین بالا به دلیل نگاه تبعیض‌آمیز دهیار آن منطقه مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند و خواستار رفع مشکلاتشان شدند.

تجمع اعتراضی اهالی گچین بالا مقابل استانداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز چهارشنبه جمعی از اهالی روستای گچین بالا مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند.
یکی از اهالی این روستا ضمن اشاره به تبعیض‌ و عملکرد غیراصولی دهیار این منطقه به خبرنگار موج گفت: تبعیض گذاشتن بین دو محله از سوی دهیار گچین بالا باعث شده تا هر روز بر محرومیت یکی از محله‌های این روستا افزوده شود.
وی گفت: مردم روستای گچین بالا بیش از 16 سال است که در خصوص وضعیت پیش آمده با شوراهای سابق و دهیار منطقه مشکل دارند و تمام امکانات از جمله درمانگاه، پارک، مسجد و... تنها در اختیار محله‌ای به‌خصوص قرار می‌گیرد و همین امر باعث توسعه نامتوازن شده است.
وی گفت: هرگاه برای اجرایی شدن فعالیت‌های عمرانی، بهداشتی و... بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود دهیار این بودجه را در راستای نوسازی بافت‌های فرسوده، اجرای عملیات آسفالت، ساخت پارک و نصب تیر برق برای آبادی خود استفاده می‌کند و همین مسئله باعث بی‌عدالتی‌ها بین دو محله خوری و خرگی شده است.
یکی دیگر از اهالی روستا ضمن بیان اینکه مشکلات متعددی روستای گچین بالا را تهدید می‌کند، بیان داشت: دهیار موقت روستا قریب به 10 سال است که در روستای بوستانو ساکن شده و اهالی روستای گچین از انتصاب این خانم به‌عنوان دهیار راضی نیستند.
وی عنوان کرد: در راستای رفع مشکل نشتی لوله آب از دهیار درخواست کردیم تا تمهیدات لازم را برای مرتفع کردن مشکلات انجام دهد اما وی با بی‌تفاوتی به ساکنان بیان داشت که برای رسیدگی به مشکلات با حوادث آب و فاضلاب و سامانه 122 تماس حاصل فرمایید.
این روستانشین تأکید کرد: دهیار اگر قادر به انجام وظایف خود نیست پس چرا در این پست گماشته شده؟ و اگر بناست مردم خودشان مشکلاتشان را برطرف کنند پس دلیل حضور وی چیست؟
وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه اهالی روستای گچین بالا برای انتخابات شوراها پای صندوق‌های اخذ رأی رفتند، اما متأسفانه در این روستا یک نماینده به‌عنوان شورا نداریم.
وی در پایان افزود: از مسئولان استان هرمزگان خواستاریم تا تمهیدات لازم در راستای رسیدگی به خواسته‌های ساکنان روستای گچین بالا و رفع این تبعیض‌‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عبداله ابن آدم

    اصلا مردم گچین با اون مولوی اشان کلیپ صوتی پخش می‌کنند وشعارشون ضد نظام اسلامی است مثلا با دهن آلوده شان شعار نور بر تا یکی پیروز است خلاصه کلام با هم دشمنی هم می‌کنند خوب دهیار از خودشونه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه