English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تشریح کرد:

جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در نشست خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر و دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: جشنواره فیلم فجر در تهران از روز گذشته  آغاز شده، و در اصفهان نیز جشنواره از پانزدهم بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال اصفهان با 4 سالن میزبان جشنواره فیلم فجر است، بیان کرد: فیلم‌های جشنواره فجر امسال در دو سالن پردیس سینمایی سیتی‌سنتر، یک سالن در سینما ساحل و یک سالن در سینما فلسطین اصفهان اکران خواهد شد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره اکران ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تهران در اصفهان قطعی شده است که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام معتمدی با اشاره باینکه خرید بلیط به صورت آنلاین است، گفت: خرید بلیط‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر در سایت‌های سینماتیکت، ایران‌تیکت و گیشه‌۸ انجام می شود.

 وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مرکز بهداشت، بر این اساس بلیط برای ۶۰ درصد از ظرفیت سالن‌های اصفهان به فروش خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان بیان داشت: در بخش جنبی جشنواره آثاری که طی 2 سال اخیر در اصفهان تولید شده و توسط هیأت انتخاب اداره‌کل انتخاب شدند، نیز اکران خواهند شد.

در ادامه معاون امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درباره بخش‌های جنبی جشنواره فیلم فجر در اصفهان گفت: 7فیلم بلند اصفهانی توسط هیأت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انتخاب شده و در یکی از سالن‌های سیتی سنتر و در بخش جنبی اکران خواهد شد. 

رضا دهقان با بیان اینکه از 7 فیلم بخشی جشنواره فیلم چند قطره آبان که به شهدای ۲۵ آبان اختصاص دارد، اظهار داشت: امسال در جشنواره فیلم فجر هر یک از روزهای جشنواره به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی مزین شده است که در جدول فیلم‌ها اعلام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه