English

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد به مناسبت دهه فجر

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد بیان کرد: از ۴ سال قبل باوجود درخواست‌های متعدد پیشکسوتان فوتبال و فوتسال مشهد، اما شرایطی به وجود نیامده بود تا شهرداری این مسابقات را برگزار کند.

برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین غیاثی سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد و این مسابقات همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور ۲۲ تیم در دو رده سنی برگزار خواهدشد.

غیاثی در ادامه این خبر افزود: در مورد وقفه طولانی مدت در برگزاری این رقابت‌ها باید گفت که از ۴ سال قبل باوجود درخواست‌های متعدد پیشکسوتان فوتبال و فوتسال مشهد ، اما شرایطی به وجود نیامده بود تا شهرداری این مسابقات را برگزار کند که خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرعه کشی این رقابت‌ها را انجام دادیم و تلاش می کنیم تا با رعایت پروتکل‌های ویژه بهداشتی بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برگزاری این مسابقات، حضور تیم‌های قدیمی پیشکسوتان مشهد همچون تیم‌های تاکسیرانی، پیام، ظفر، بهرام، شادروان حدادیان و حضور فوتبالیست‌های نامدار و قدیمی مشهد در این تیم‌هاست و انشاالله بازی‌های خوبی را در سالن شهدای تاکسیرانی در این دوره از مسابقات شاهد باشیم.

وی همچنین یادآور شد: یکی از تاکیدات مهم شهردار مشهد در حوزه ورزش توجه به ورزش همگانی است. برنامه اصلی ما نیز در این بخش برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های ورزشی در حوزه همگانی است، اما با توجه به اینکه در سال‌های گذشته مباحث آموزشی در این میان، چندان مورد توجه قرار نگرفته بود لذا برای برطرف شدن این کمبود، تلاش می کنیم تا دوره‌های آموزش شهروندی با موضوع ورزش در سالن‌های ورزشی و مساجد ارائه شود.

غیاثی در خاتمه اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه ورزش، نیازسنجی امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد خواهدبود و در حال حاضر جمعیت جوان و نوجوان قابل توجهی در مناطق کم برخوردار مشهد وجود دارند که از پتانسیل ورزشی و استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف نیز برخودار هستند و با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال ارایه خدمات ورزشی بیشتر به همشهریان ساکن در این مناطق هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه