English

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد؛

جشنواره ابوذر نقاط ضعف و قوت رسانه ها را مشخص کرد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: جشنواره ابوذر سبب شد تا نقاط قوت و ضعف رسانه های استان مشخص شود که حضور چشمگیر رسانه های استان و همراهی بیش از 90 درصدی آنان نقاط قوت و کیفیت پایین بخش قابل توجهی از آثار از نقاط ضعف بود.

جشنواره ابوذر نقاط ضعف و قوت رسانه ها را مشخص کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسم تجلیل از رئیس و اعضای کمیته داوران اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد ضمن بیان دستاوردهای این جشنواره گفت: این جشنواره سبب شد تا نقاط قوت و ضعف رسانه های استان مشخص شود که حضور چشمگیر رسانه های استان و همراهی بیش از 90 درصدی آنان نقاط قوت این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه هر چند در محافل مختلف؛ خبرنگاران را سنگر سازان بی سنگر می دانند گفت: متاسفانه این مطلب تنها در مقام یک حرف است و به اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی توجهی صورت نمی گیرد.

رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه ای ابوذر استان یزد تصریح کرد: باید جایگاه رسانه ها وبویژه خبرنگاران توسط مسولین ونهادها ارج نهاده شود.

وی در پایان ابراز داشت: بسیج رسانه جایگاه بسیار مهمی داردودرحال حاضر نقش این قشر برجسته تر بوده و در حقیقت فعالیت این سازمان هویت بخشی به اصحاب رسانه است.

در پایان این مراسم از رئیس هبات داوران وداوران جشنواره ابوذر با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه