English

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

نگاه ما به افزایش تولید، صادرات و درآمد زدایی

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور بر ضرورت تولید محصولات دخانی و کشاورزی تأکید کرد و گفت: نگاه ما به افزایش تولید، صادرات و درآمد زدایی است.

نگاه ما به افزایش تولید، صادرات و درآمد زدایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین عامریان با تأکید بر اینکه باید وعده های دولت آیت الله رئیسی محقق شود، اظهار داشت: مردم برای تحقق مطالباتی به آقای رئیسی رأی دادند و آنچه مردم مطالبه کردند، باید محقق شود.

وی با بیان اینکه ما در گام اول از مدیران انقلابی دعوت کردیم تا با قبول مسئولیت وارد عرصه شوند، ادامه داد: آقای شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات از نیروی انقلابی، جهادی  و دارای سوابق ارزشمندی در عرصه تولید است.

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور بر ضرورت تولید محصولات دخانی و کشاورزی تأکید کرد و گفت: نگاه ما به افزایش تولید، صادرات و درآمد زدایی است.

وی با بیان اینکه حلقه و نحوه مدیریت در این عرصه بسیار مهم است، گفت: حمایت مسئولین هم می تواند نقش آفرین باشد.

عامریان با تأکید بر تأمین رفاه و معیشت متناسب با شأن مردم، افزود: معیشت مردم را وظیفه خود می دانیم و در حد  توان در حال انجام وظیفه هستیم.

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور کشاورزان را مظلومترین و پرتلاش ترین قشر جامعه توصیف کرد و بیان داشت: متأسفانه کشت توتون و تولید سیگار و صادرات در واقع به تعطیلی کشیده شده اما ما برای احیای ظرفیتها برنامه داریم و پای کار هستیم.

 

مبارزه با رانت و فساد و حمایت از تولید داخل از شعارهای دولت آیت الله رئیسی

در ادامه این دیدار مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: فضای کشور تغییر کرده و مردم مطالبه خدمت دارند.

وی با اشاره به ضرورت نگاه انقلابی گری مسئولین برای انجام کار و خدمت، افزود: نگاه انقلابی گری به معنای خدمت و نوکری مردم است.

محمد شیخان تأکید کرد: امیدواریم همه ما در کنار هم قرار بگیریم و در یک حرکت منسجم و هدفمند برای شکوفایی اقتصاد، افزایش تولید ، ایجاد اشتغال و صادرات تلاش کنیم.

وی مبارزه با رانت، فساد، برقراری و استقرار عدالت، رفع تبعیض، حمایت از تولید داخل و احیای اقتصاد را از شعارهای دولت آیت الله رئیسی ذکر کرد و افزود: ما به وظایف خود عمل می کنیم و در همین راستا سفرهای استانی را در پیش گرفتیم تا حرف کارگران زحمتکش و آنهایی که در عرصه تولید نقش آفرین هستند را بشنویم و در سیاست گذاری ها و برنامه های خود آنها را اعمال کنیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه بدلیل سیاستهای غلط سالهای گذشته، کشاورزان و کشاورزی به عنوان حلقه اول تولید، آسیب دیدند، تصریح کرد: کشاورزان زحمتکش ترین و پاک ترین قشر جامعه هستند که دیدن زحمات آنها برکت آفرین است اما سیاستهای غلط باعث شد تا آنها ضرر و زیانی را متحمل شوند که حق این عزیزان زحمتکش نیست.

آیت الله لائینی امام جمعه ساری

وی تأکید کرد: متاسفانه فضایی در کشور در گذشته ایجاد شد که در راستای آن تاجران و دلالان نهایت استفاده را از این فضا بردند.

شیخان با بیان اینکه حمایت از توتون کاران اولین پیام ما در این سفر استانی است گفت: دومین پیام در حوزه تولید است و ما معتقدیم مازندران یکی از قطب های اصلی دخانیات است و باید ظرفیتهای موجود استان به ویژه در بخش تولید و کشاورزی احیاء شود.

وی رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال را از ثمرات بخش کشاورزی دانست و افزود: خوشبختانه با نگاه مثبت و حمایت آقای عامریان در پی آن هستیم برنامه هایی برای افزایش تولید و صادرات را محقق و اجرایی کنیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران توجه به تحقیقات و پژوهش در صنعت دخانی را مهم دانست و افزود: استان مازندران جوانان تحصیل کرده و خوبی دارد که می توان با بهره گیری از آنها یک تحولی در صنعت دخانیات مازندران ایجاد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال آیت الله محمدی لائینی درخصوص حضور 2 شرکت خارجی در ایران گفت: در سال 1381 دولت اصلاحات تصمیم می گیرد حضور شرکتهای خارجی در کشور را به رسمیت بشناسند و برغم مخالفت مجلس وقت، زمینه حضور این دو شرکت در کشور فراهم شد.

این مسئول افزود: در حال حاضر حدود 70 درصد سهم بازار مصرف محصولات دخانی کشور به این دو شرکت تعلق دارد و البته 20 درصد قاچاق و کمتر از 10 درصد سهم بازار متعلق به شرکتهای داخلی است.

مافیا مانع تولید

همچنین در این دیدار نماینده مردم ساری و میاندرود با تأکید بر رفع مشکلات محصولات دخانی استان مازندران اظهار داشت: هم در تولید و هم در فروش توتون مشکلاتی در استان وجود دارد و متأسفانه همزمان با رشد تکنولوژی، این بخش ها در استان رشد نکرده است.

منصورعلی زارعی افزود: مافیای پشت صحنه سیگار و توتون وجود دارند که مانع کشت و تولید می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه