English

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:

تشکیل مجمع خیرین اشتغال ضروری و کارآمد است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: تشکیل مجمع خیرین اشتغال موضوعی ضروری و کارآمد است.

تشکیل مجمع خیرین اشتغال ضروری و کارآمد است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود مهدویان فر در دیدار مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان و جمعی از خیرین مهارت و کارآفرینی با اشاره به ابلاغ قانون استفاده از ظرفیت خیرین در آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: هدف اصلی این بحث توانمندی سازی مردم و افراد جویای کار و ایجاد اشتغال موثر و پایدار است.

وی، با تاکید بر لزوم شکل گیری مجمع خیرین اشتغال برای استان، تاکید کرد: طی توافقات صورت گرفته، مجمع خیرین مهارت و اشتغال با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در استان محقق می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیاری از خیریه ها در حوزه درمان، جهیزیه و کمک های معیشتی و … فعال هستند، تاکید کرد: باید در هدف گذاری ها، موضوعات و مسائل جدید مطرح شود چرا که موضوعات زیربنایی و اساسی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه ظرفیت مجمع خیرین مهارت و اشتغال می تواند در این زمینه موثر واقع شود، خاطر نشان کرد: از مهمترین الزامات تحقق این  موضوع توسعه فرهنگ مستحسن کار شبکه‌ای و شبکه‌سازی سازمان های مردم نهاد در اقصی نقاط استان است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، در پایان تاکید کرد: می‌باید فرهنگ کار جمعی، پرهیز از اقدامات یکجانبه و ممانعت از موازی کاری مجموعه های ذی ربط را در روند اجتماعی گسترش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه