English

مدیرکل ارشاد مازندران:

بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دهه مبارکه فجر آن اداره کل و ادارات تابعه را اعلام کرد.

بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس زارع با بیان اینکه برنامه فرهنگی و هنری ویژه  ویژه دهه مبارکه فجر در سراسر استان از سوی آن اداره کل تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در همین راستا چهار رویداد بزرگ هنری که در استان مازندران برگزار شده و می شود که شامل اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر می باشد.

وی با بیان اینکه اکران این فیلم ها از تاریخ 15 ماه جاری آغاز و تا 22 این ماه در سینما سپهر ساری انجام می شود، ادامه داد: دومین رویداد همزمان با تهران برگزار خواهد شد که جشنواره موسیقی فجر است و با حضور گروه های بومی مازندران اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیگر برنامه هنری را جشنواره هنرهای تجسمی فجر اعلام کرد و افزود: محفل ادبی فجر در راستای شانزدهمین جشنواره ملی شعر فجر نیز با حضور شاعران نامی کشور و استان در ساری برگزار شد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و هنری ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های گوناگون اعم از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات فرهنگی و هنری و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

زارع درباره اهم برنامه های فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران، تصریح کرد: اختتامیه دومین جشنواره کالای فرهنگی همزمان با هفتمین جشنواره سراسری فیروزه، اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری ها حاشیه خزر (مازندران، گیلان و گلستان)، برپایی کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده ویژه فعالان صنعت چاپ و نشر استان، برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان در دو نقطه مرکز و غرب استان و برگزاری نمایشگاه های کتاب در سطح استان از اهم برنامه های فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره برنامه های دهه فجر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز اظهار داشت: خاطره گویی از بچه های انقلاب، عصر شعر انقلاب، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران و جانبازان، برگزاری آیین غبار روبی مزار شهدا برگزاری مسابقات محلی و جشنواره غذاهای محلی، برگزاری جشن انقلاب ویژه منتخبین فهما و راه یافتگان به فهما کشوری، اهدای کمک بسته های معیشتی به نیازمندان، برگزاری مسابقات عکاسی ویژه 22 بهمن، برگزاری نشستهای بصیرتی و برپایی یادواره شهدا جزء برنامه های دهه فجر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران است.

وی در پایان گفت: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در شرایطی خاص و با وجود آغاز فراگیری مجدد کرونا، بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا این برنامه های برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه