English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ما در ایام کرونا دستگاه‌های تخصصی مانند ونتیلاتور ساختیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام کرونا که در بعضی از کشورها با مشکل کمبود ماسک و لوازم اولیه مواجه بودند ما در کشور با توان داخلی و تحت شدیدترین تحریم‌ها دستگاه‌های تخصصی مانند ونتیلاتور می‌ساختیم.

ما در ایام کرونا دستگاه‌های تخصصی مانند ونتیلاتور ساختیم

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نماینده عالی رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان ماسال استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال با اشاره به تلاش دشمن در چهار دهه گذشته برای متوقف کردن نظام اسلامی اظهار کرد: در چهار دهه گذشته دشمن از هیچ ضربه‌ای برای متوقف کردن قطار انقلاب غافل نشده اما جوانان این مرزوبوم باکار و تلاش مضاعف و امید به آینده در مقابل این دشمنی‌ها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه امروز جزو ۱۰ کشور پرتاب‌کننده ماهواره هستیم، گفت: در ایام کرونا که در بعضی از کشورها با مشکل کمبود ماسک و لوازم اولیه مواجه بودند ما در کشور با توان داخلی و تحت شدیدترین تحریم‌ها دستگاه‌های تخصصی مانند ونتیلاتور می‌ساختیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت در دو جبهه در حال مبارزه است، تصریح کرد: دولت همچنان که در حال بسترسازی برای آینده است به‌طور هم‌زمان باید مشکلات و موانعی که درگذشته ساخته‌شده را حذف کند، مشکلات بسیار زیادی به ما به ارث رسیده و دولت در طول چند ماه گذشته، حدود پانزده هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می‌دهد و باید هم‌زمان برای آینده‌ای بهتر تلاش کند.

زارع پور با اشاره به مشکلات شهرستان ماسال افزود: در مورد مشکلاتی که توسط مردم و مسوولان این شهرستان گفته شد پیگیری خواهیم کرد و این مشکلات سال‌هاست وجود داشته و خیلی از این‌ها به علت قوانین اشتباه و یا برداشت اشتباه از قانون است که باید حل شود.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اعتبار لازم برای سد لاستیکی تا پایان سال تأمین می‌شود، گفت: این موضوع را در محضر ریاست جمهور اعلام خواهم کرد ولی نباید انتظار داشت یک‌شبه همه‌چیز حل شود حل مشکلات نیاز به زمان دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه