English

برگزاری نشست تخصصی قاچاق سوخت در میناب

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان از برگزاری نشست تخصصی «قاچاق سوخت؛ چالش‌ها و راه‌کارها» به میزبانی مجمع مطالبه‌گران میناب خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی قاچاق سوخت در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان اظهار کرد: این نشست با هدف ارائه راهکار در سطح استان هرمزگان برای رفع معضلات و چالش های قاچاق سوخت به کمک ارائه راهکار و با حضور صاحب‌نظران این حوزه از دانشگاه و ارگان های مرتبط برگزار می‌شود.

وی به ضرورت استفاده و ارائه راهکارهای مفید در حوزه سوخت‌بری تاکید کرد و گفت: در این نشست، چالش‌ها مطرح و با بیان راهکارهای عملی و تبادل نظر در این خصوص، راه‌کارهای عملیاتی به دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان گفت: استان‌های مرزنشین به سمت استفاده بهینه از تعاونی‌های مرز‌نشینی و کولبری حرکت کرده، اما در هرمزگان با وجود پتانسیل بالا در این بخش هنوز از آن به خوبی استفاده نشده است. 

صالحی ادامه داد: این نشست تخصصی روز دوشنبه ۱۱بهمن‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ در محل مرکز آموزش عالی میناب برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان میتوانند از صفحه رسمی مجمع مطالبه‌گران هرمزگان به‌صورت زنده این برنامه را دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه