English

حامد سلطانی رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد به عنوان رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

حامد سلطانی رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد

 به گزارش خبرگزاری موج یزد، حامد سلطانی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد به عنوان رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

 بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، با حضور مدیران ارتباطات شهرداری‌های ۲۰ کلانشهر کشور برگزار و حامد سلطانی رئیس کارگروه »بین‌الملل و دیپلماسی شهری« کمیته مدیران مجمع کلانشهرهای ایران شد.

در این نشست، دکتر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به عنوان رئیس کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

همچنین در این مجمع، روسا و اعضای کارگروه‌های ۶ گانه این کمیته شامل کارگروه‌های رسانه، شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا، بین‌الملل و دیپلماسی شهری، تبلیغات و برند شهری و کارگروه ارتباطات مردمی و افکارسنجی با رای ۲۰ کلانشهر ایران انتخاب شدند.

بر این اساس، مهندس حامد سلطانی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شهر میراث جهانی یزد با اکثریت آرای مدیران حاضر در این نشست به عنوان رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

علاوه بر یزد که به عنوان رئیس کارگروه انتخاب شد، مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، قزوین و بندرعباس هم عضو کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران هستند.

همچنین حامد سلطانی در این نشست به عنوان عضو کارگروه راهبردی و توسعه کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه