English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛

برگزاری مسابقه هوایی برای زندگی ویژه دانش آموزان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه هوایی برای زندگی با محوریت آموزش های مدیریت پسماند خبر داد.

برگزاری مسابقه هوایی برای زندگی ویژه دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی گفت: مسابقه بزرگ هوایی برای زندگی، ویژه دانش آموزان و در راستای مجموعه برنامه های گرامی داشت روز هوای پاک برگزار می شود.

وی توضیح داد: این مسابقه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، مخصوص دانش آموزان پایه ششم ابتدایی برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به قالب مسابقه، توضیح داد: در این مسابقه که به عنوان اولین سری از مجموعه اینفومسابقه های مدیرشو اجرا شده، پوسترهای اینفوگرافیک با موضوع مدیریت پسماند در اختیار دانش آموزان قرار گرفته تا پس از مطالعه و بررسی دقیق، به سوالات انتهای آن پاسخ دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اضافه کرد: مهلت ارسال پاسخ سوالات تا هفتم بهمن ماه است و دانش آموزان باید پاسخ سوالات چهارگزینه ای مطرح شده در انتهای پوستر را در قالب یک عدد 3رقمی به سامانه پیامکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ارسال کنند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب برگزیدگان این مسابقه، افزود: 100 جایزه شامل 50 جایزه نقدی و 50 بسته فرهنگی آموزشی به عنوان جوایز این مسابقه برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که پس از جمع آوری پاسخ ها و انتخاب برندگان به قید قرعه، در تاریخ 14 بهمن ماه، جوایز به آن ها اهدا خواهد شد.

غلامرضا ساکتی به تداوم این مسابقات با ارائه دیگر پوسترهای اینفوگرافیک پویش مدیرشو اشاره کرده و افزود: این رویداد آموزشی رقابتی طی ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت تا ضمن ارائه آموزش های کاربردی و موثر به نوجوانان و نهادینه کردن دانش مدیریت پسماند در ذهن آن ها، در جریان رقابت، مشارکت پذیری آن ها نیز تقویت شود و بتوانیم به بانک جامعی از نوجوانان همراه و فعال در زمینه مدیریت پسماند متصل شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه