English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد:

تصویب ۵۱ طرح متقاضی سرمایه گذاری ثابت در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از تصویب ۵۱ طرح متقاضی سرمایه گذاری ثابت در استان اصفهان خبر داد.

تصویب ۵۱ طرح متقاضی سرمایه گذاری ثابت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در کمیته بررسی تسهیلات رونق تولید، ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تاکنون ۵۱ طرح متقاضی سرمایه گذاری ثابت و در گردش با مبلغ ۱۳۳۴ میلیارد تومان و با پیش‌بینی اشتغالزایی 1592 نفر به تصویب رسیده و در حال اجرا شدن است .

وی با اشاره به ضرورت های جاری در راستای تحقق هرچه گسترده تر شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» خاطر نشان کرد:  تاکنون ۵۱ طرح متقاضی سرمایه گذاری ثابت و در گردش با مبلغ ۱۳۳۴ میلیارد تومان و با پیش‌بینی اشتغالزایی 1592 نفر به تصویب رسیده و در حال اجرا شدن است.

این مقام مسئول با تاکید بر هم افزایی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اظهار داشت: ملاحظات آمایش سرزمینی و اولویت‌های راهبردی استان در اتخاذ و تصویب این طرح ها مدنظر قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر مقابله مجدانه با تعطیلی واحدهای تولیدی و خدماتی در استان متذکر شد: تسهیلات  ۱۸ طرح در این جلسه با ارزشی افزون بر ۲۹۳ میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، اضافه کرد: این طرح ها با همراهی بانک های عامل ملی، صادرات و ملت استان در قالب گسترش صنایع و خدمات (تولید لامپ های کم مصرف، ریسندگی و بافندگی،لوله های آبیاری کاغذ و مقوا،موتور برقی،  فرش ماشینی، مبلمان شهری و ...) مورد بحث، بررسی و تصمیم سازی نهایی قرار گرفت و فرجام موضوع مبنی بر اعطای تسهیلات به متقاضیان به منظور پیگیری لازم، اظهار و اعلام گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه