English

طی احکام جداگانه‌ای انجام گرفت؛

دو انتصاب جدید در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم طی احکام جدا گانه ای محمد رستمی سیاهویی را به عنوان معاون جدید منابع انسانی و تحقیقات و همچنین جواد منصوری را به عنوان مشاور مدیرعامل در اجرای پروژه های عمرانی آبفای هرمزگان منصوب کرد.

دو انتصاب جدید در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش جوادمنصوری معاون سابق منابع انسانی و تحقیقات، محمد رستمی سیاهویی را به عنوان سرپرست این معاونت و در حکمی جداگانه جواد منصوری را به عنوان مشاور مدیرعامل در اجرای پروژه های عمرانی منصوب کرد.
قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از جواد منصوری، تلاش های وی در مسئولیت های مختلف را شایسته تقدیر دانست و گفت: در مدت زمان مسئولیت منصوری که همزمان با طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بود، هم حجم کار بالایی بر دوش وی گذاشته شد و هم اقدامات خوبی صورت گرفت که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی همچنین از محمد رستمی معاون جدید منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خواست تا با تعامل با تمامی معاونت ها و کارکنان، تلاش خود را در پیشبرد اهداف شرکت به کار گیرد.
گفتنی است محمد رستمی سیاهویی پیش از این مسئولیت هایی از جمله مدیر حراست و حقوقی شرکت آب و فاضلاب روستایی و معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس را بر عهده داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی