English

تولید علائم جاده‌ای فایبرگلاس، راهی برای جلوگیری از سرقت

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد بیان کرد: این پایه‌های تابلو انعطاف پذیر، سبک و مانند سپر خودرو از جنس فایبرگلاس هستند لذا غیرقابل بازیافتند و سرقت آنها توجیه ندارد.

تولید علائم جاده‌ای فایبرگلاس، راهی برای جلوگیری از سرقت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین شیرمحمدیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد در خبری عنوان کرد: این اداره در مکاتبه‌ای با سازمان راهداری، خواستار تولید علائم ترافیکی جاده‌ای از جنس فایبرگلاس شد تا از سرقت علائم یاد شده در جاده‌ها جلوگیری شود.

شیرمحمدیان در ادامه این خبر اضافه کرد: سرقت علائم ترافیکی جاده ها نشات گرفته از مشکلات اقتصادی و تورم بالاست لذا پس از بازدید از یک کارگاه تولید قطعات پلاستیکی و فایبرگلاس تولید علائم ترافیکی از این جنس به وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری پیشنهاد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد تصریح کرد: به صورت آزمایشی نمونه هایی از پایه‌های تابلوهای علامت ترافیکی تولید کرده و به تهران فرستاده ایم و منتظر تایید نهادهایی هستیم.

وی همچنین با اشاره به امتیاز اینگونه تابلوها متذکر شد: این پایه‌های تابلو انعطاف پذیر، سبک و مانند سپر خودرو از جنس فایبرگلاس هستند لذا غیرقابل بازیافتند و سرقت آنها توجیه ندارد.

شیرمحمدیان با توجه به افزایش سرقت علائم ترافیکی در جاده‌های مشهد اظهار کرد: علائم ترافیکی جاده ای به صورت مرتب نصب و جایگزین می‌ شود اما سرقت مکرر و شبانه علائم، توان نصب مجدد را از ما گرفته است و از نیروی انتظامی درخواست می کنیم که گشتهای خود را در این جاده ها به ویژه در ساعات شب، افزایش دهد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد یادآور شد: علاوه بر پایه حفاظهای کنار جاده‌ای، که آهن شماره ۱۴ است، پایه های فلزی علائم جاده ای از دیگر اقلام مورد دستبرد سارقان است و دزدان آنها را با فرزهای شارژی برش داده و در قالب ضایعات آهن به قیمت کیلویی ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

شیرمحمدیان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: طول راه های اصلی و فرعی شهرستان مشهد ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر است و ۸۰۰ کیلومتر از این میزان شامل آزادراه و بزرگراه های مهم و پرتردد و یا همان راه های شریانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه