English

سردار اشتری:

پلیس زن در ارتقای احساس امنیت عمومی و اجتماعی جامعه موثر است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: رعایت حقوق شهروندی و تخصص و مهارت در ارایه خدمات و اقدامات پلیسی از دستاورد مهم کلانتری بانوان در مشهد است.

پلیس زن در ارتقای احساس امنیت عمومی و اجتماعی جامعه موثر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: حضور پلیس زن در ارتقای احساس امنیت عمومی و اجتماعی جامعه موثر است و نقش موثری در پیشگیری و پیگیری علمی و تخصصی جرایم و ارتقای احساس امنیت بانوان دارد.

سردار اشتری این سخنان را در طی بازدید از کلانتری بانوان در مشهد با تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد و در ادامه اضافه کرد: بانوان فعال در ناجا موفقیت‌های خوبی را در انجام تکالیف و ماموریت‌های خود دارند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در ادامه تاکید کرد: هدف از تاسیس کلانتری بانوان، انجام ماموریت‌های خاص بانوان بوده و این کلانتری‌ها برای آرامش و امنیت بیشتر بانوان در جامعه راه اندازی شده است.

وی در ادامه این بازدید متذکر شد و گفت: رعایت حقوق شهروندی و تخصص و مهارت در ارایه خدمات و اقدامات پلیسی از دستاورد مهم کلانتری بانوان در مشهد است.

سردار اشتری در خاتمه تصریح کرد: واحد مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری بانوان مشهد با ۷۰ درصد مصالحه در پرونده ها و بررسی آسیبهای اجتماعی خدمات شایانی داشته که قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه