English

افزایش تولید گوشت مرغ در خراسان رضوی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: : تا پایان سال جاری بطور میانگین روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در این استان تولید می‌شود و در حال حاضر روزانه ۳۶۰ تن تخم مرغ نیز در این استان تولید می‌شود.

افزایش تولید گوشت مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تولید گوشت مرغ در این استان طی ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۲ درصد افزایش داشته است.

جعفری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: طی ۹ ماه گذشته ۱۳۰ هزار و ۷۶۷ تن گوشت مرغ در این استان تولید شد که این میزان در مدت مشابه پارسال ۹۹ هزار و ۱۷۴ تن بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ماهانه ۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در این استان انجام می‌شود که پیش‌بینی شده است تا پایان امسال حدود ۲۵ تا ۲۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شود.

جعفری در خاتمه متذکر شد: تا پایان سال جاری بطور میانگین روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در این استان تولید می‌شود و در حال حاضر روزانه ۳۶۰ تن تخم مرغ نیز در این استان تولید می‌شود که در این بخش هم مانند گوشت قرمز و شیر، مازاد بر نیاز وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی