English

رشد دو و نیم برابری شرکت‌کنندگان جشنواره شعر اشراق

دبیر جشنواره شعر اشراق از رشد دو و نیم برابری شرکت‌کنندگان و آثار ارسال شده به جشنواره خبرداد.

رشد دو و نیم برابری شرکت‌کنندگان جشنواره شعر اشراق

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی شفیعی در نشست خبری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه که با عنوان اشراق برگزار شد، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه برای همکاری مطلوب در مراحل مختلف برگزاری جشنواره، اظهار کرد: از ابتدای تاریخ؛ بشریت هرکجا به مشکل می‌رسید دست به دامان هنر شده است.

وی با بیان اینکه اصل فعالیت حوزه‌های علمیه هم از هنر جدا نیست، عنوان کرد: شعر هنر اول فرهنگ ایرانی و فارسی زبانان جهان است و جشنواره شعر اشراق نیز با این نگاه شکل گرفته که حوزویان نیز بتوانند فعالیت خود در راستای شعر و ادبیات را پررنگ‌تر به عرصه نمایش بگذارند.

دبیر جشنواره شعر اشراق با اشاره به اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در چندین استان انجام شده است، مطرح کرد: امسال شاهد رشد دو و نیم برابری شرکت کنندگان جشنواره شعر اشراق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 850 شرکت‌کننده ثبت نام و ثبت اثر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های علمیه یک اشتیاق مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد.

شفیعی افزود: طی دو سال اخیر به دلیل ویروس کرونا شاهد یک رکود در بخش هنر هستیم ولی خوشبختانه رشد شرکت کنندگان و آثار در جشنواره شعر اشراق نشان از عدم تاثیر این رکود در حوزه علمیه دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در مراسم اختتامیه شاهد شعرخوانی افراد برگزیده باشیم، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه؛ هنر حوزه و رسانه با یکدیگر پیوند داشته باشند تا بتوانیم در آینده شاهد نتایج مطلوب‌تری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی