English

تعطیلی مدارس خراسان رضوی به علت برودت هوا

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه مدارس مقطع ابتدایی در «نواحی هفتگانه مشهد» و «تبادکان» و مناطق «احمدآباد» و «رضویه» و همچنین شهرستان های «طرقبه شاندیز»، «خواف» و «گناباد» فردا شنبه ۲ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی به علت برودت هوا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: علاوه بر تعطیلی مدارس چندین شهر استان، مدارس ابتدایی شهرستان‌های چناران و فریمان این استان نیز در نوبت صبح شنبه به علت برودت هوا تعطیل است.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا مدارس ابتدایی فریمان و چناران را تعطیل کرد برودت هوا تعطیل هستند به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: پیش از این نیز با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا تمامی مدارس مقطع ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان و مناطق احمدآباد و رضویه و شهرستان‌های طرقبه شاندیز، خواف و گناباد روز شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شده بود.

 وی در ادامه تصریح کرد: همچنین امروز مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان‌های کلات و کوهسرخ با یک ساعت تاخیر و در مناطق جلگه رخ و کدکن با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در شهرستان خواف نیز مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اطلاعیه ای متذکر شد: با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه مدارس مقطع ابتدایی در «نواحی هفتگانه مشهد» و «تبادکان» و مناطق «احمدآباد» و «رضویه» و همچنین شهرستان های «طرقبه شاندیز»، «خواف» و «گناباد» فردا شنبه ۲ بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

بر همین اساس کلیه مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح در شهرستان «کلات» و «کوهسرخ» با یک ساعت تاخیر و در مناطق «جلگه رخ» و «کدکن» با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در شهرستان «فریمان» مدارس مقطع ابتدایی و در شهرستان «خواف» مدارس مقطع متوسطه اول با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند نمود.

شایان ذکر است فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارسی که به علت برودت هوا تعطیل است به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه "شاد" ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه