English

مجید بیگلریان:

دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حال خدمات‌رسانی هستند

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: خوشبختانه با اقدامات مطلوب توسط ستاد بحران و دستگاه‌های مربوط، هیچ محوری مسدود نشده و تردد در تمامی مسیرها در حال انجام است.

 دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حال خدمات‌رسانی هستند

مجید بیگلریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران از ساعات اولیه بارش برف پای کار بوده و در حال خدمات‌رسانی هستند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به اینکه از صبح امروز بازدیدهای میدانی از روند عملیات برف‌روبی انجام شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات مطلوب توسط ستاد بحران و دستگاه‌های مربوط، هیچ محوری مسدود نشده و تردد در تمامی مسیرها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی‌ها لازم با فرمانداران، بخشداران و دهیاران جهت برف‌روبی و پاکسازی مسیرها در مناطق مختلف استان انجام شده و تمامی نیروهای در تلاشند از بروز هر مشکل و آسیب به مردم پیشگیری شود.

بیگلریان با اشاره به لزوم پاکسازی معابر شهری و نظارت فرمانداران و شهرداران بر این مهم خاطرنشان کرد: تدابیر مناسب برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌ها و مسیرهای شهری اندیشیده شده و عملیات برف‌روبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: گشت های نظارت مدیریت بحران از نقاط پرتردد شهر ایلام از جمله مسیرهای منتهی به دانشگاه های ایلام و علوم پزشکی در بانگنجاب بازدید کرده و بازگشایی و نمک‌پاشی این مسیر توسط تیم های شهرداری ایلام انجام می‌شود.

بیگلریان در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم ضمن خودداری از مسافرت‌های غیرضروری در مصرف حامل های انرژی صرفه‌جویی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه