English

لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، صدا و سیما را تابلوی عینی نظام و پل ارتباط واقعی حاکمیت با مردم دانستند، اظهار داشت: مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و جلب رضایت ایشان بسیار مهم است.

وی افزود: به دست آوردن رضایت و اعتماد مردم که از یک طرف با سوء مدیریت‌ها و از طرف دیگر با فضاسازی‌های دشمنان قسم خورده نظام خدشه‎دار شده وظیفه و تکلیف همه ما است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم با قاعده بازی زیرکانه‌ی بدخواهان به شیوه صحیح و علمی برخورد کنیم، نارضایتی‌ها و شکاف بین مردم و مسوولان روز به روز بیشتر می‌شود که بزرگترین آفت نظام و انقلاب نیز همین است.

وی با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی دارای پتانسیل‌‎های فراوان در تمام عرصه‌ها است، گفت: وجود رخوت و کندی در فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و سرمایه‎گذاری، معادله‌ای است که باید حل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: لازم است به حوزه اقتصاد در صدا و سیمای استان بیشتر پرداخت شود و با تولید برنامه‌های انگیزشی فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار و جلب سرمایه در بین آحاد مردم نهادینه شود.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت‎‌هایی که در صدا و سیما وجود دارد، به مردم ثابت کنیم در کنار آنها هستیم و برای آنها کار می‌کنیم تا بدینوسیله همراهی و مشارکت ایشان را جلب کرده و تحرکی به GDP استان دهیم و درآمد سرانه آذربایجان‎شرقی را بالا بریم.

فرشکاران خاطرنشان کرد: اگر حد اعتماد از بین رود بهترین عملکردها هم مورد نکوهش و سرزنش قرار خواهد گرفت.

وی همچنین تدوین استراتژی کوتاه‌مدت و حین عملیات، مشخص کردن استراتژیست‌ها و استفاده از توانمندی‌های آنها را ضروری برشمرد و گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تنگی معیشت مردم، استراتژی بلندمدت و برنامه‌های جامع چندساله نخواهد توانست دردی از جامعه دوا کند.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی، این نهاد را یار دوازدهم دستگاه‌های اجرایی استان خواند و گفت: اگر در کنار هم قرار بگیریم، می‌توانیم در جهت حل مسائل مردم و ایجاد رضایتمندی نسبت به نظام و حاکمیت کارهای بزرگی انجام دهیم.

مرتضی صفری تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی تلاش دارد فارغ از جر و بحث‎های جناحی و گروهی و با نگاه کارشناسی و فراگیر به رسالت‌های اصلی خود عمل کند.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موتور محرکه توسعه استان به شمار می‌رود و معتقدیم با آغاز به کار مدیریت جدید و به واسطه بدنه کارشناسی متخصصی که دارد، روند رو به رشد توسعه استان را شتاب خواهد بخشید.

وی تامین اعتبار واحد سیار فول اچ . دی صدا و سیمای مرکز استان را توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی، اقدامی ارزشمند خواند و توضیح داد: بومی سازی این محصول توسط یک شرکت تبریزی باعث بی‌نیازی کشور از واردات بهترین و حیاتی‌ترین تجهیزات فنی شد.

در این دیدار مقرر شد، همکاری و تعامل متقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در جهت اهداف توسعه‌ای استان تداوم یافته و نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه