English

بهره برداری از سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

صبح امروز سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به بهره برداری رسید.

بهره برداری از سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور صبح امروز (۳۰ دی ماه) در مراسم بهره برداری از این طرح ها، گفت: این طرح‌ها مرحله سوم طرح تأمین و توزیع آب صنعتی، مرحله دوم واحد جداسازی هوا و بهره برداری از تاسیسات جانبی و صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.
فتاح با اشاره به اینکه با بهره برداری از مرحله سوم طرح تأمین و توزیع،ظرفیت تولید آب صنعتی این شرکت به ۳۰ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت شامل پست‌ها و خطوط انتقال برق، تصفیفه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده سازی است.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: با بهره برداری از مرحه دوم واحد جداسازی هوا نیز ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۱ هزار مترمکعب در ساعت، نیتروژن به سه هزار متر مکعب و آرگون به ۳۸۰ مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد.
فتاح با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های زیر ساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش سه هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۷۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه