English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تأکید کرد:

لزوم فرماندهی واحد کنترل و مدیریت ترافیک در ۳ استان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: به دلیل عدم مدیریت واحد و یکپارچه و عدم هماهنگی بین سه استان در ایام پیک سفر در جاده های مواصلاتی، گره های بزرگ ترافیکی ایجاد می شود که باید با مدیریت واحد رفع شود. ‎

لزوم فرماندهی واحد کنترل و مدیریت ترافیک در 3 استان شمالی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا علیخانی در جلسه بررسی موضوع مدیریت حمل و نقل و ترافیک محورهای مواصلاتی تهران، البرز و مازندران در سفرهای نوروزی 1401، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مازندران در شمار استانهای پرتردد و پرترافیک است، تشکیل کارگروه مدیریت ترافیک نوروز 1401 با توجه به افزایش ترددها در ایام تعطیل ضرورت دارد‌.

وی با بیان اینکه با مدیریت واحد کنترل و مدیریت ترافیک مشکلات این بخش حل می شود، ادامه داد: به دلیل عدم مدیریت واحد و یکپارچه و عدم هماهنگی بین سه استان در ایام پیک سفر در جاده های مواصلاتی، گره های بزرگ ترافیکی ایجاد می شود که این جلسه برای واحد کردن رفع مشکلات ترافیکی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به وجود محدودیت‌های زیرساختی و جادها در محورهای مواصلاتی استان مازندران، افزود: به‌ دلیل عدم وجود زیرساختهای مناسب جاده ای در این استان چاره‌ای به‌ جز اعمال محدودیت مدیریت زمان، مدیریت سفر و... نداریم.

وی ضمن ارائه شرح وظایف پلیس راه و راهور، از مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای حاضر در جلسه خواست که با توجه به تجربیات تلخ گذشته، مراقب هرگونه نابسامانی و اختلال در حرکت خودروها باشند تا شاهد حوادث کمتری باشیم.

علیخانی با بیان اینکه مدیریت تردد در معابر و راه‌های فرعی استان نیز در مسیر کاهش ترافیک مؤثر است، بیان داشت: جاده‌های کوهستانی استان مازندران همواره در معرض خطراتی همچون سقوط یا پرتاب سنگ، بارش برف و باران هستند، از این رو نیازمند توجه هستیم.

این مسئول گفت: استان مازندران امروز در محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر نیازمند تجدید زیرساختهای قدیمی است، از این رو هم‌اندیشی و ارائه راهکار مشترک و فرماندهی بین استانی به‌ویژه با استان‌های تهران و البرز ضرورت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه