English

محمدرضا توسلی:

بیش از ۱۷۳ هکتار از اراضی ملی تربت‌ جام رفع تصرف، خلع ید و اخذ خسارت شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت‌ جام بیان کرد: با حکم دادستانی عمومی و انقلاب اخیرا چهار واحد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مربوط اعاده شد.

بیش از ۱۷۳ هکتار از اراضی ملی تربت‌ جام رفع تصرف، خلع ید و اخذ خسارت شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا توسلی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت‌ جام در خبری اعلام کرد: بیش از ۱۷۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان تربت‌ جام رفع تصرف ، خلع ید و اخذ خسارت شد.

توسلی در ادامه این خبر اضافه کرد: با توجه به رسالت منابع طبیعی  آبخیزداری در حفظ و حراست، احیای توسعه و بهره‌برداری از اراضی ملی و علی‌رغم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در امر حفاظت و مراقبت گاهی با افراد سودجو مواجهیم که با ساخت و سازهای غیرمجاز و با هدف تصرف اراضی ملی به این منابع آسیب وارد می‌کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت‌ جام متذکر شد: در همین راستا و با حکم دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان تربت‌ جام اخیرا چهار واحد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مربوط به پلاک در منگی و بیدک رفع تصرف و در حضور نیروی انتظامی و یگان حفاظت قلع و قمع و به وضع سابق اعاده شد.

توسلی همچنین در خاتمه این خبر با اشاره به مشارکتهای مردمی در اطلاع رسانی به موقع یادآور شد: با هماهنگی و حمایت دستگاه قضا، نیروی انتظامی و مردم محلی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی رصد و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه