English

در پی بارندگی و سرمای کم‌سابقه در هرمزگان؛

پیش‌فروش محصولی که دیگر وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی روستای «سغ» ضمن اشاره به خسارت سرما و باران‌های سیل‌آسای اخیر به باغ‌های منطقه‌ی سیاهو، بیان داشت: اکثر باغداران محصول خود را پیش‌فروش کرده‌اند و امروز نمی‌دانیم به افرادی که محصولات را از ما پیش‌خرید کرده‌اند چه جوابی باید بدهیم.

پیش‌فروش محصولی که دیگر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عبدالحسین عامری سیاهویی» رئیس شورای اسلامی روستای «سغ» از توابع دهستان سیاهو در گفت‌وگو با موج ضمن اشاره به خسارت سرما و باران‌های سیل‌آسای اخیر به باغ‌های این منطقه، بیان داشت: در منطقه «سغ» و «پشت بند» قریب به ۳۵۰ هکتار باغ نارنگی وجود دارد که متأسفانه به دلیل شرایط ویژه‌ آب‌وهوایی نابود شده‌اند.
وی میزان ارزش ریالی تقریبی خسارات وارد شده این باغ‌ها نزدیم به 400 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نارنگی سیاهو از نظر مرغوبیت در کشور بی‌نظیر است و به همین دلیل محصولات ما پیش از برداشت پیش‌فروش می‌شوند.
عامری سیاهویی ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه تولید در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری یافته است، اکثر باغداران محصول خود را پیش‌فروش کرده‌اند و امروز نمی‌دانیم به افرادی که محصولات را از ما پیش خرید کرده چه جوابی باید بدهیم.
رئیس شورای اسلامی روستای سغ تصریح کرد: از مسئولان تقاضا داریم گوشه‌چشمی نیز به مشکلات باغداران شمال بندرعباس داشته باشند چرا که این روزها با وضعیت بسیار وخیمی رو‌به‌رو هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه