English

احمد کرمی:

خدمت رسانی به معلولان و جانبازان مختص یک دستگاه نیست

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و جانباز مختص یک دستگاه نبوده و همه ارگان ها در این زمینه سهیم هستند.

خدمت رسانی به معلولان و جانبازان مختص یک دستگاه نیست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در نشست ستاد مناسب سازی شهری و شورای سالمندان استان افزود: مناسب سازی به عنوان یکی از نیازهای قشر معلول و سالمند و جانباز حق این قشر بوده و برای تحقق این مساله باید عزم همگانی وجود داشته باشد.

وی با ذکر اینکه بودجه مناسب سازی فضاهای عمومی باید در ردیف اعتباری دستگاه های اجرایی و شهرداری ها پیش بینی شود، افزود: مسئولان باید دغدغه رفع نیازهای افراد دارای معلول و سالمند را داشته و رفع آنرا مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که با جامعه معلولان و سالمندان در ارتباط هستند نظیر کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی و بازنشستگی باید فضای مناسب سازی شده برای تردد جامعه هدف داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین تاکید کرد: خروجی نشستهای این شورا با عملیاتی شدن مصوبه ها و اجرایی شدن آنها قابل لمس باشد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست خواستار همکاری شهرداری و استانداری برای احداث پل هوایی مقابل خیابان این اداره کل برای سهولت تردد افراد دارای معلولیت و سالمند شد.

زهرا همتی با اشاره به اهمیت مناسب سازی از برنامه ریزی این اداره کل برای پیاده سازی الگوی مناسب سازی در دو شهرستان بدره و ایوان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه