English

سرپرست شرکت گاز مازندران خبر داد:

مطالبات ۳۶۵ میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان مازندران به 365 میلیارد تومان می‌رسد.

مطالبات 365 میلیارد تومانی گاز مازندران از مشترکین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با اشاره به اینکه استمرار توسعه گازرسانی به روستاهایی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، اظهار داشت: گازرسانی 175 روستا در دست اقدام است، فعالیت گازرسانی 332 روستا نیز در سال آینده در دست اجرا داریم از جمله پروژه نوشهر و چالوس که نیاز به صرف هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بخش هزار جریب بهشهر، منطقه پل سفید به ورسک، دوهزار و سه هزار در تنکابن، جواهرده و جنب رودبار، منطقه اشکور و غیره را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به طرح گازرسانی به منطقه سوادکوه، ادامه داد: فعالیت اجرایی گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور این مناطق، سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز مازندران در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به پلکانی بودن گازبها، افزود: ما چیزی به ‌نام جریمه برای مشترکین خانگی عملا نداریم و فقط به مشترکانی که بین 150 تا 200 متر مکعب مصرف دارند بسته های تشویقی یا بخشودگی ارائه داده و از مشترکانی که بیش از 300 متر مکعب مصرف دارند گاز بهای واقعی دریافت می کنیم.

وی با اعلام اینکه پله اول تا سوم دهک‌های پایین جامعه و مددجویان هستند، گفت: میانگین افزایش قیمت از پله سوم تا دهم 40 درصد است و در حال حاضر نیز 365 میلیارد تومان از بخش خانگی و صنعتی مطالبه داریم که این مبلغ پس از پیامکی شدن قبوض افزایش پیدا کرده است.

مایلی رستمی گفت: مردم پس از دریافت پیامک با ورود به لینک اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc-mazandaran.ir  میتوانند از مقدار مصرف خود آگاه شوند، بحث جرائم و مشوق‌ها نیز طی دستورالعملی از جانب شورای ملی اقتصاد به شرکت گاز اعلام شده است.

وی در خصوص افزایش چند برابری گازبهای مشترکان صنعتی بیان داشت: تغییرات در مبلغ از عهده شرکت ملی گاز خارج بوده و همانطور که گفته شد توسط هیأت دولت به تصویب رسیده است.

این مسئول با اشاره به سازوکار این شرکت برای اجرای پروژه‌های گازی، اظهار داشت: همکاران ما برای اجرای شبکه حداکثر دو ماه، برای اجرای انشعابات حداکثر 15 روز و برای نصب کنتور حداکثر 48 ساعت زمان صرف می‌کنند غیر از این باشد قطعاً گره‌ای اداری وجود دارد.

وی همچنین از اعطای رایگان کنتورهای جدید و هوشمند به مشترکین خبر داد و ابراز داشت: مقاومت این کنتورها بیشتر بوده و ارتقاء یافته هستند، بار دیگر جا دارد از صنایع خرد تولیدی بخواهم حتماً نسبت به دوگانه سوز کردن بنگاه خود اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه