English

اسماعیل حیدرپور:

آغاز روند تغییر نامه تیم فوتبال پدیده

قائم مقام باشگاه شهرخودرو بیان کرد: این باشگاه برای دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج فعالیت‌های ورزشی اقدم هایی انجام داده است.

آغاز روند تغییر نامه تیم فوتبال پدیده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو  در خبری اظهار کرد: مسئولان باشگاه پدیده و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از در حال جلسه ای برای روند اداری تغییر نام این تیم فوتبال به شهرخودرو می باشند.

حیدرپور در ادامه این خبر افزود: این باشگاه برای دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج فعالیت‌های ورزشی اقدم هایی انجام داده است و در حال حاضر اقداماتی مانند انگشت نگاری، آزمایش عدم اعتیاد و همچنین استعلام‌های سابقه کیفری انجام شده و پاسخ این موارد به ورزش و جوانان داده شده است.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو همچنین ادامه داد: با اقداماتی که صورت گرفته و سابقه روند‌های اداری مشابه برای دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان، به نظر می‌رسد تا حدود یک هفته دیگر این روند خاتمه یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: قبلا مدیرعامل تیم گهردرود بودم و زمانی که این تیم در سال ۹۱ به لیگ برتر صعود کرد ظرف یک هفته برای این تیم لیگ برتری مجوز گرفتم لذا معتقدیم دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج برای شهرخودرو نیز زمان بر و مشکل نخواهد بود.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو متذکر شد: صدور مجوز یک باشگاه ورزشی کار امنیتی آنچنانی ندارد و شامل اخذ سابقه کیفری، انگشت نگاری و عدم اعتیاد است و با حسن نیتی که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سراغ دارم فکر نمی‌کنم برای صدور مجوز مشکلی باشد.

حیدرپور در خاتمه یادآور شد و گفت : باتوجه به تغییر مالکیت باشگاه، مجموعه شرکت پدیده شاندیز نیز خواستار تغییر نام پدیده است و این مجموعه اقتصادی در این خصوص حق دارد.

شایان ذکر است که: به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باشگاه پدیده در حال پیگیری است و مدارک خود را به اداره ورزش و جوانان مشهد داده است، اما مدارک تکمیل نشده است و وقتی مدارک تکمیل شود پرونده به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه