English

جبار قوچان نژاد:

رسیدگی به وضعیت بحرانی تیم فوتبال پدیده

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: مسئولان استان اراده آن را دارند که تیم فوتبال پدیده (شهرخودرو) به استان واگذار شود، اما باید ابتدا ابزار قانونی برای گرفتن تیم در استان فراهم شود.

رسیدگی به وضعیت بحرانی تیم فوتبال پدیده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: مدیران خراسان رضوی به فکر زمینه سازی قانونی برای واگذاری تیم پدیده به استان هستند.

قوچان نژاد در ادامه این سخنان اضافه کرد: با توجه به دغدغه هواداران تیم فوتبال پدیده (شهرخودرو) امیدواریم به زودی مالکیت این باشگاه به استان واگذار شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به تجمع ۴۰ نفر از هواداران تیم فوتبال پدیده مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: مسئولان استان  اراده آن را دارند که تیم فوتبال پدیده (شهرخودرو) به استان واگذار شود، اما باید ابتدا ابزار قانونی برای گرفتن تیم در استان فراهم شود.

قوچان نژاد ادامه داد: امروز حدود ۴۰ نفر از جوانان هوادار تیم فوتبال پدیده خراسان با حضور مقابل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خواستار رسیدگی به وضعیت بحرانی این تیم قعرجدولی شدند.

همچنین لازم بذکر است که: تجمع کنندگان که با نمایش بنر‌هایی خواستار اقدام مسئولان استان برای ساماندهی این تیم بحران زده بودند و در شعار‌هایی از وضعیت کنونی مالکیت این باشگاه انتقاد کردند.

شایان ذکر است: تیم پدیده مشهد (شهرخودرو) تا هفته ۱۵ لیگ برتر با کسب تنها ۴ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر جا خوش کرده است.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال خراسان: در یک پیشگویی تلخ کسب، امتیاز لازم در نیم فصل پیش رو توسط این تیم را غیرممکن خوانده و سقوط شهرخودرو، به عنوان نماینده فوتبال خراسان به لیگ آزادگان را قطعی دانسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه