English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

با خلوص نیت به مددجویان خدمات ارائه می شود

مدیرکل کمیته امداد مازندران در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: با خلوص نیت به مددجویان خدمات ارائه می شود و رضایتمندی آنان با اهمیت است و شایسته ترین خدمات به آنان ارائه می شود.

با خلوص نیت به مددجویان خدمات ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: 80 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد 12 هزار دانش آموز و هزار و 600 دانشجو و بیش از سه هزار نفر از ایتام و سه هزار و 700 نفر بیمار صعب العلاج، تحت حمایت  هستند.

وی ادامه داد: کار کمیته امداد به صورت جهادی و انقلابی انجام می شود و کارکنان این نهاد صادقانه و با همت والا به مددجویان کمک می کنند تا آنان خودکفا شوند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان است و بهترین برنامه ریزی در این خصوص صورت می گیرد.

وی گفت: آموزش مهارتی به مددجویان ارائه می شود و طرح های اشتغال به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند تا به پایدارسازی برسند.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مستمری به مددجویان پرداخت می شود، افزود: حفظ کرامت و عزت مددجویان بسیار با اهمیت است.

وی در مورد مشارکت خیران با این نهاد عنوان داشت: تابستان امسال 1230 دستگاه کولر بین بیماران صعب العلاج توزیع شد و 1500 دستگاه بخاری توزیع و هزار دستگاه یخچال نیز توزیع می شود که با کمک خیران این اقدامات انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: هزار و 300 واحد مسکونی برای مددجویان در حال ساخت است و هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

وی بیان داشت: باید با دانشگاه ها تعامل داشته باشیم و با کمک دانشگاهیان بهترین خدمات به نیازمندان ارائه شود.

این مسئول گفت: سرعت در خدمت یکی از محورهای اصلی کمیته امداد است و امداد هوشمند ایجاد و اطلاعات مددجویان صحت سنجی و بروزرسانی شد.

وی تصریح کرد: اولین مرکز نیکوکاری پژوهش در سطح کشور در مازندران در دانشگاه امام محمدباقر (ع) ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشاه تأکید برای رفع مشکلات نیازمندان باید با وفاق و همدلی پیش رویم.

به گزارش موج، تفاهم نامه بین کمیته امداد مازندران و دانشگاه امام محمدباقر (ع) به منظور تعامل و همفکری در هم افزایی بین دستگاهی امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه