English

حسن بهرام‌نیا:

مسئولان برای توسعه اقتصادی استان تلاش کنند

استاندار ایلام گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها جهت معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان ایلام استفاده شود.

مسئولان برای توسعه اقتصادی استان تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان با بیان این‌که ادارات، سازمان‌ها و نهادها بسترهای لازم جهت ورود سرمایه‌گذاران را مورد بررسی قرار دهند گفت: نگاه مسئولان باید نگاه اقتصادی باشد و این مهم به تمامی فرمانداران نیز ابلاغ‌شده است.

استاندار ایلام در ادامه با بیان این‌که مسئولین باید حوزه اقتصادی را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دهند خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه اقتصادی در استان انجام و پتانسیل‌ها  بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.

این مسئول با اشاره به این‌که استان ایلام با وجود وسعت کم و جمعیت پایین از گنجینه‌های گران‌بهایی برخوردار است افزود: باید با اطلاع‌رسانی‌های دقیق ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی شود و از ظرفیت رسانه‌ها در این حوزه بهره برد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: توسعه اقتصادی اشتغال‌زایی، افزایش امنیت، شادی اجتماعی، کاهش بزه‌کاری و... را بدنبال دارد ازاین‌رو باید این حوزه به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام در پایان با بیان این‌که ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مسئولان استانی میزان تلاش آن‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران است خاطرنشان کرد: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی در حوزه سرمایه‌گذاری خوب عمل کنند حمایت می‌کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه